zpět na titulní stránku

 

UNISORT s.r.o.
Libušská 313/104, 142 00, Praha 4

POZOR - ZMĚNA ADRESY

Tel./Fax:  317 779602
Mobil:  608 060664. 602358120
e-mail:obchod@stavcentrum.cz
 

Kancelář na výše uvedené adrese je zrušena.
 
Po předchozí dohodě je možné nás navštívit
   v  nově  připravovaném výstavním areálu v Mrači u Benešova     

Telefonní čísla a E-mail zůstávají i nadále plně  funkční

http://www.mapy.cz/images/usericon.gif

Klikněte pro zobrazení mapky

 

Betonové montované garáže

Systém montovaných prefabrikovaných garáží je určen pro vytváření jednotlivých garáží, dvojgaráží, řadových garáží nebo garíží s bočním přistavkem.

Dvojgaráž je možné vytvořit ze dvou jednotlivých garáží s plnou nebo částečně otevřenou stěnou nebo jako jednu velkoprostorovou buňku bez středové stěny. Použitím jednotlivých typů stěnových panelů je možno vyrobit garáže s plnými stěnami, s okny a s dveřmi ve stěnách. Otvory v panelech jsou určeny k osazení oken z jakýchkoli materiálů a kotvení je prováděno do hmoždinek, pro dveře je vložena ocelová zárubeň Cg. Zastropení garáže je provedeno standartními kazetovými střešními deskami PZS, na které se pokládá lepenková střešní krytina. Vypádování střechy je standardně provedeno k zadní stěně a vodu je možné svést do okapu.

Výhodou tohoto typu betonových garáží je možnost montáže i v místě, kam monolitickou garáž vzhledem k její hmotnosti není technicky možné usadit. Hmotnost jednoho panelu montované garáže je max 3000 kg, což umožňuje montáž i v hůře přístupných místech. Druhou výhodou je stavba dvojgaráží, kdy je možné postavit garáž bez společné vnitřní stěny. Dvojgaráž je tak prostornější a je možno osadit široká sekční nebo rolovací vrata.

Boční přístavek umožňuje jednogaráž nebo dvojgaráž rozšířit a vytvořit tak např. dílnu.
Stěny garáží je možno za příplatek zesílit a garáže zapustit do terénu. Zesílení stropu bohužel možné není.
Místo standartní střešní krytiny je garáž možno opatřit např. sedlovou střechou s klasickou střešní krytinou a získat tak půdní prostor.

Panely jsou z jedné straně hladké od formy a na druhé straně ručně dohlazené. Povrchovou úpravu je možné provést buď nátěrem vhodnou fasádní barvou nebo natažením stěrkové omítky. Styčné spáry panelů doporučujeme přiznat, neboť při vyplnění spáry tmelem a následném natažení omítky by mohlo dojít po určité době k popraskání takto upravených spár.

MODEL ZT Expedice z lokality Postoloprty u Loun

Panelové garáže ZT jsou vyráběny v šířkovém modulu 3,0 m a 3,6 m s možností doplnění o přístavek šířky 1,5 m. Garáže mají vysokou přední atiku, boční stěny přesahují střechu. Boční panely jsou plně ploché, vnější strana je hladká, vnitřní ručně dohlazovaná. Montáž a doprava.
Jako vrata do garáže lze použít vrata dvoukřídlá, vyklápěcí nebo rolovací. Montáž vrat se provádí přivařením zárubně k připraveným kotvám nebo do ocelových hmoždinek.

Betonové skelety s vraty bez dalších úprav Řadové garáže s vraty a fasádnou Trojgaráž s vraty, fasádou a sedlovou střechou
 
Kliknutím zvětšit
Kliknutím zvětšit
Kliknutím zvětšit
Kliknutím zvětšit
Kliknutím zvětšit
Řadová trojgaráž/pohled na vyspádovanou střechu Upevnění výklopných dveří/motorové otevírání Pohled na částečnou vnitřní stěnu dvougaráže

 

Technické parametry montovaných garáží ZT

Vnitřní rozměry garáže Vnější rozměry garáže Vnitřní výška garáže Vnější výška garáže Model,stavby
5,9 x 3,0 m 6,1 x 3,2 m 2,3 - 2,42 m 2,8 m jednogaráž.A
5,9 x 3,6 m 6,1 x 3,8 m 2,3 - 2,42 m 2,8 m jednogaráž.B
5,9 x 1,5 m 6,1 x 1,7 m 2,3 - 2,42 m 2,8 m přístavek
5,9 x 6,0 m 6,1 x 6,2 m 2,3 - 2,42 m 2,8 m dvojgaráž

Přístavek je možné použít jak u jednogaráže tak u dvougaráže. Přístavek může mít vlastní dveře nebo okno, stěna mezi garáží a přístavkem může být vypuštěna nebo naopak vložena, čímž se z přístavku může stát např. samostatný sklad nebo dílna.

Technická dokumentace Dvojgaráže se sedlovou střechou
obrázek je možné zvětšit
Ceník montovaných garáží ZT
Kliknutím zvětšit Stažení ceníku xls

 

Montáž a přeprava

Manipulace s panely se provádí jeřábem pomocí závěsných ok, kterými jsou panely opatřeny. Stěnové panely se přepravují ve svislé poloze. Montáž panelů se provádí ukládáním na připravené základy s položenou izolací proti zemní vlhkosti. Panely se spojují svařením kotev osazených ve stěnách. Spáry mezi panely se po svaření zaplňují betonovou zálivkou. Střešní desky se ukládají na betonové konzoly ve stěnách panelů. Po svaření garáže a osazení stropu se vybetonuje podlaha, osadí se vrata, okna a dveře, nalepí se střešní krytina, provede se montáž klempířských prvků a zrealizují se konečné úpravy povrchů. Klempířské prvky se montují na dřevěné špalíky osazené v panelech.

Standartní montáž zahrnuje usazení obvodových panelů na připravené základy, svaření panelů a osazení stropu. Ostatní práce - přípravu základů, dobetonování podlahy, osazení vrat, oken a dveří, instalace klempířských prvků a úpravy povrchů je možné sjednat při objednávce skeletu.

Je li požadována elektroinstalace, vede se v lištách po stěnách garáže.

Dopravu kalkulujeme podle místa dodávky, jeřáb je nutno zajistit na místě stavby.

 

Nevyhovuje Vám tento typ garáží?? Klikněte pro návrat do hlavní nabídky Návrat do hlavní nabídky

Poslední aktualizace:04.10.2009