Unisort s.r.o.
Libušská 313/104, 142 00, Praha 4
Tel:  317 779602 Mobil:  608 060664
Fax:  317 779602

e-mail: obchod@garaze.cz

 

Technické informace

Konstrukce garáží

Konstrukce garáží je samonosná, rámová. Jednotlivé rámy jsou k sobě svařeny vazničkami a paždíky. Konstrukce je natíraná 1x základním nátěrem a 1x povrchovým nátěrem. V předním rámu je navařena konstrukce na vrata. Celá konstrukce je složena z uzavřených profilů. Nosnost konstrukce je počítána pro druhé sněhové pásmo. Do tohoto pásma spadá velká část ČR. V případě montáže v oblastech s výšším zatížením se konstrukce zesiluje vložením dalšího rámu. Ve vratech je navařen práh vrat z jeklu, vysoký 4cm. Práh slouží k utěsnění zavřených vrat a na zajištění jednoho křídla vrat systémem "Baskules" . Pokud práh nechcete, je nutné na to upozornit a do betonové desky připravit otvor na zajištění vrat.

Kliknutím na obrázek otevřete nové okno s nákresem rámu

nákres 3x6   nákres 6x6m
nákres rámu 3x6m   nákres rámu 6x6m

 

Opláštění systém TRAPEX

Systém Trapex je pozinkovaný trapézový plech vrstvený plastem. Povrchová úprava je v odstínech barevné palety RAL. Standardně je dodáváno barevné provedení šedobílé stěny RAL 9002, vrata a střecha hnědé RAL 8014. Plech TR 35/207 je používán na stěny a střechu. Plech TR 10/100 je používán na vrata. Opláštění s nízkou vlnou lze použít i na opláštění stěn. Plech TR 45/333 se používá na střechy větších celků kde je požadavek zvýšené nosnosti.

Výhody systému Trapex

Kliknutim na obrázek otevřete nové okno s detailem typu opláštění

TR 35/207   TR 10/100   TR 45/333
plech TR35/207 Používá se na stěny a střechu plech TR 10/100 používá se na vrata plech TR 45/333 pužívá se na střechu u větších celků


Vrata

Vrata jsou standardně dodávaná jako dvoukřídlá o rozměru 2,2 x 2m. Jedno křídlo je zajištěné proti otevření pákovým systémem "Baskules", pákový uzávěr zajišťuje vrata v horním i dolním rámu. Druhé křídlo je zajištěné zamykatelnou vložkou se zámkem FAB. Vrata jsou rovněž zajištěna proti zavření při vjíždění nebo vyjíždění z garáže překlopnými zarážkami. Vrata jsou standardně dodávána v hnědé barvě RAL 8014. Rozměr vrat či barvu je možné upravit dle přání zákazníka. Rovněž je možné namontovat jiný typ vrat (výklopná, sekční, lamelová atd.) Dvoukřídlá vrata vyrábíme, ostatní vrata zakoupíme a namontujeme. V případě, že máte možnost zakoupit vrata za příznivou cenu nebo již vrata máte, je rovněž možné postavit garáž bez vrat.

Stavební připravenost pro montáž garáže

Garáže mají samonosnou konstrukci, proto se dají stavět na libovolném zpevněném povrchu . Pro samotnou montáž stačí u standardní garáže 4 patky v rozích. Pevné body je nutné udělat v rovině, aby se nekřížil rám garáže. Patky můžou být buď s dlaždic, betonu, trámu nebo jiných pevných materiálů. Práh je nutné podložit nebo podbetonovat alespoň v místech kde ho přejíždějí kola, aby se vahou vozu nedeformoval. Samotnou podlahu doporučujeme udělat dle Vašich potřeb a možností. Dají se volit různé materiály, betonová deska, zámková dlažba, panely aj. záleží na Vašich možnostech. Nejvhodnější je pro montáž připravit betonové patky a samotnou podlahu provést až po montáži garáže. Pro montáž velkých garáží je nutné stavět konstrukci na betonové patky vzhledem k hmotnosti a statickým nárokům celého objektu. Do připraveného podkladu (patek), je garáž kotvena kotevními šrouby M10. Pro kotvení není nutné do patek vkládat žádné pomocné konstrukce. Při kotvení je do patky vyvrtána díra a v ní je utažen ocelový kotevní šroub.

 

Příklady osazení garáže

Asvalt Patky
dlažba asfalt patky a štěrková navážka
Cihly Patky
panely betonové patky

 

Zpět na hlavní stránku montovaných garáží Návrat do hlavní nabídky